Forsendelses politik

Information om levering

Land for levering
Vi leverer i øjeblikket kun til Danmark.


Ordrebekræftelse
Så snart du har afgivet din ordre, modtager du en bekræftelsesmail. Det betyder, at vi har registreret din ordre i vores system og er gået i gang med at behandle den.

Sporing af ordre
Du modtager din sporingskode via e-mail inden for 24 timer efter, at din pakke har forladt vores lager.


Detaljer om levering
Nedenfor finder du den gennemsnitlige leveringstid for alle vores pakker:
Hvis datoen for den sidste ordre er før 15:00 (GMT+01:00) centraleuropæisk standardtid (Berlin), vil den blive behandlet samme dag:
Behandlingstid: 1-2 dage (man-lør)
Leveringstid: 4-7 dage (man-lør)

Forsendelsesomkostninger

Vi afholder forsendelsesomkostningerne for hver ordre. Alle vores produkter leveres 100% gratis til dit hjem. Der er heller ingen minimumsordre.

Forsinkede ordrer

Hvis den maksimale ordrebehandlings- og afsendelsestid er udløbet, og din ordre stadig ikke er ankommet, skal du ikke gå i panik. Giv den op til to dage ekstra, og husk at bruge din sporingskode. Hvis din pakke stadig ikke er ankommet, skal du kontakte os og oplyse dit ordrenummer.

Beskadigede eller forkerte ordrer.

Har du modtaget din pakke, men den er beskadiget, eller varerne er forkerte (f.eks. forkert størrelse eller farve)? Det er ikke noget problem! Tag billeder af problemet, forklar kort, hvad der er galt, og kontakt os med angivelse af dit ordrenummer.

Hvis du har spørgsmål om afsendelsesdatoen for din ordre, er du velkommen til at kontakte os via e-mail. Vores serviceteam vil med glæde hjælpe dig.

 

 

Kontaktoplysninger 

Virksomhedens navn: N.M. Commerce
Butikkens navn: Novana
Adresse: Anjelierenstraat 13, Purmerend 1441HK, Netherlands

Firmanummer : 89402669

✉️ - info@novana.dk
💬 - Ofte stillede spørgsmål
📱 - +31 6 16 20 42 62

Åbningstider:

Mandag - fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag og søndag: 10:00 - 16:00